MR2 Owners Club Forum banner
1 - 2 of 2 Posts

·
Registered
206 Posts
Discussion Starter · #1 ·
hi, the german board is down right now in memory of the unfortunate loss of member ali, so i figured that i would post this here just in case someone sees it.

i'm in kaiserslautern, germany (american military) and looking for an mr2. they are rare in this area so i'm posting this just in case someone has one or knows someone that is trying to sell one in germany. please reply here in case you know of one that is available. thanks!

hallo ist der deutsche Ausschuss unten in diesem Augenblick im Ged?chtnis des ungl?cklichen Verlustes des Mitgliedes Ali, so glaubte ich, dass ich das hier nur f?r den Fall anschlagen w?rde, sieht jemand es.

ich bin in kaiserslautern, Deutschland (amerikanisches Milit?r) und das Suchen nach einem mr2. sie sind in diesem Gebiet selten, so schlage ich das nur f?r den Fall an, hat jemand ein oder kennt jemanden, der versucht, ein in Deutschland zu verkaufen. antworten Sie bitte hier, im Falle dass Sie von demjenigen wissen, der verf?gbar ist. Dank!

·
Registered
160 Posts
Some of the people around here have gotten some off of the UK ebay site, not that far of a drive home either, would be fun too.

1 - 2 of 2 Posts