MR2 Owners Club Forum banner

1 - 12 of 12 Posts

·
Registered
Joined
·
13,231 Posts
Discussion Starter #1
Couple of friends and I went to TGIFridays and got a few drinks..

this video is explains what happened afterwards. The person in the video is a registered mr2 owner. (But I won't say his name - Hint: he owns an 88SC) :smile:

Enjoy:

http://www.fileh.com/ey2001/SwimmingPool.wmv
 

·
Registered
Joined
·
7,527 Posts
man, it was my birthday yesterday (21st) and i tried to make it here...heres a sample with khoa from here:

reAXION07: N0OO\
NSXtypeRlb: sup
reAXION07: HEY
NSXtypeRlb: yeah
NSXtypeRlb: im alittle buzz
reAXION07: 9IMP UFUICMEF
NSXtypeRlb: ?
NSXtypeRlb: ??
reAXION07: IM FPUCKEDF U
NSXtypeRlb: ?>
reAXION07: HEY
reAXION07: \OA MY 21ST BIRSTHDAY
reAXION07: SO IM RUKERD UP
reAXION07: HAHAHA
NSXtypeRlb: lol
reAXION07: IVC NEVER DRANK BHEFPRE
reAXION07: \SIUCLKA
NSXtypeRlb: i'm dkindda drunk too
reAXION07: \YOURE NA LIAR5T
NSXtypeRlb: yeah i can tell by the way u type
reAXION07: SHUT UP
NSXtypeRlb: i'm kindda drunk
NSXtypeRlb: but still can type right
NSXtypeRlb: what a light weight u r
reAXION07: YOPU ARTE
reAXION07: MOFO
NSXtypeRlb: lol wanna join our drinking game?
NSXtypeRlb: my friend's house in on culver and walnut

ahahaha. and for record, im not a lightweight. now that i think about it, i drank quite a bit
 

·
Registered
Joined
·
13,231 Posts
Discussion Starter #6
i just keep laughing everytime i watch the video LOL
 

·
Registered
Joined
·
3,330 Posts
LOL....I heard he didn't even have any 151, nor was he drunk...just nutty
 

·
Registered
Joined
·
6,248 Posts
mister2sc88 said:
LOL....I heard he didn't even have any 151, nor was he drunk...just nutty
just another case of high on life then i guess
 

·
Burbank's fastest AW11
Joined
·
14,473 Posts
I have my guess. It's kinda hard to see who it is anyways. HAHAHAHAH.
Rino hit me up later.



Peace-
 

·
Registered
Joined
·
13,231 Posts
Discussion Starter #12
called you but no answer, i'll try tomorrow
 
1 - 12 of 12 Posts
Top